FAQ - usein kysytyt kysymykset
Miten pääsen sisään kuntosalille?
- Kuntosali Linja -mobiilisovellus toimii mobiilisalikorttina, jolla pääset sisään kuntosalille. Mikäli sinulla ei ole mahdollisuutta käyttää mobiilisovellusta, tarvitset kulkutunnisteen. Kulkutunnisteen saat tarvittaessa asiakaspalvelusta sen aukioloaikoina.
- Asiakaspalvelu toimii uimahallin kahviossa sen aukioloaikojen mukaisesti. Ajantasaiset aukioloajat löydät täältä. Lipunmyynti päättyy puoli tuntia ennen uimahallin sulkemisaikaa.
Pääseekö kuntoilemaan myös pyhäpäivinä?
– Kyllä, voimassa olevalla jäsenyydellä tai salikortilla pääsee kuntoilemaan vuoden jokaisena päivänä.
Voiko salille tuoda myös ystävän kuntoilemaan?
– Ei, sillä avain on henkilökohtainen. Asiakaspalvelun kiinniollessa kertalippuja voi ostaa Kuntosali Linja -mobiilisovelluksesta.
Vaaditaanko kortin siirtämiseen esim. sairaustodistusta?
– Siirrämme kortteja sairaslomatodistuksen perusteella. Sairastumisen voi ilmoittaa jälkikäteen paikanpäällä.
Voinko maksaa jäsenyyden liikuntaetuudella?
- Mikäli haluat hyödyntää liikuntaetuutta jäsenyyden maksamiseen, voit tulla asiakaspalveluun maksamaan jäsenyyden tulevia laskuja etukäteen.
Voinko pitää taukoa jäsenyydestäni?
- Voit pitää taukoa jäsenyydestäsi 1-2 kuukautta 12 kuukauden aikana. Tauko on aina kokonainen laskutuskuukausi ja siitä tulee ilmoittaa viimeistään 14 päivää ennen tauon alkamista osoitteeseen laskutus@kuntosalilinja.fi.
Miten irtisanon jäsenyyteni?
Jäsenyyden voi irtisanoa täyttämällä tämän lomakkeen.
Kysythän lisää myös meiltä! – Vastaamme mielellämme!